péntek, március 05, 2010

Glacier Perito Moreno

Másnap reggel felkerekedtünk, beszereztük az autót. Zöldes Clió, sokat láthatott már, 75 ezer környékén jár a km óra, hiányzik tanknyílás burkolata, több helyen berepedve a szélvédő, sok rajta a karcolás, horpadás.
Gyors szedelőzködés, és mentünk gleccsernézőbe.

Fiat El Calafate

Sok mindent nem lehet mesélni róla, látni kell. Nekem folyton olyan érzésem volt vele, mint a tűzbe nézéssel. Legszívesebben leültem volna az út szélére, lóbáltam volna a lábam a semmibe és bámultam volna a gleccsert, és hallgattam volna mennydörgés szerű hangját.











A legjobb helyek persze foglaltak voltak, mindenki állt és várta, hogy valami óriási darab a vízbe zuhanjon.









Kevésbé fontos tábla

Hazafelé -az afrikai szokásokhoz híven- találtunk egy földutat. Bence egy tó mellett fékezett, ideális sátorozós helynek tűnt, gyanítom, néhányszor kiteregetnénk az aktuális helyére.



Visszatekintés










Nincsenek megjegyzések: